dinsdag 22 februari 2011

De Breinfabriek gaat online!


De Breifabriek?
- Nee, De Breinfabriek…
Wat doe je dan precies?
- Ik maak ideeën en genereer ideeën bij anderen.
Hoe dan?
- Daar gebruik ik technieken voor, maar daar merk je niets van hoor!
Hoe ben je dan op het idee gekomen om de Breinfabriek te starten?
- Ik heb ontdekt dat ik mij beter bezig kan houden met het bedenken van dingen dan mij van het ene op het andere bedrijf te storten.
Wat is dan jouw skill?
- Wat? O je bedoelt wat mijn vaardigheden zijn?
Ja, dat bedoel ik.
- Ik kan heel goed van de gebaande paden afwijken. Een andere kant op denken.
En dan kom je op ideeën?
- Ja! Meestal behoorlijk van het pad af, dus onconventioneel en dat wil ik graag, anders is er niets aan.
Maar je website is nog steeds niet in de lucht.
- Nee, dat komt omdat de ‘onder constructie’ pagina zo mooi is, ik kan er geen afscheid van nemen. Maar, 4 maart ga ik online.
Ik zag het ja, ziet er apart uit.
- Ja hè!
Maar wel met flash en zo, dat is niet handig.
- Waarom niet?
Dan gaan mensen weg, veel te traag. En dat met dat Brein en zo, kun je beter Brain van maken.
- Ja maar ik ben Nederlands dus waarom zou ik?
Nou anders wordt je niet gevonden door Google.
- Maar ik heb Google toch niet als klant!
Je begrijpt er niets van, je zult zien dat het niet gaat werken!
- Ik weet niet wat ik ga zien en jij ook niet. Maar volg mij dan in elk geval op twitter. Ik ga vanaf vandaag tot 4 maart wat ‘making of’-items posten.
Leuk idee!
- Het is een bijzondere site. We hebben ons best gedaan zoveel mogelijk
 social media hypes te negeren.
Je bent wel een rare hoor. Wie zijn ‘we’?
- Dat is mijn ‘skill ‘ De bouwer en ik. Luuk heeft ook de tekeningen gemaakt. Je weet niet wat je  
 ziet straks!
Ik zal je volgen!
- Goed idee!


1 opmerking: